Smutt

Då va det slut på det roliga, tillbaka till verkligen som just nu består av chillning och träning, heeelt ok! Helgen har bestått av fest(chillkrök/nåt skit som inte kan kallas för chillkrök eller fest ens), bad och film. Jag, Patte, Älskling och Louise fick igår för oss att åka till ådran för ett sista dopp för året, fast de blev bara jag och Josse som badade...eller rättare sagt att jag blev i puttad av Patte och Josse dök i för att sedan krampaktigt simma så fort som möjligt tillbaka till bryggan för att de va så sjuuuukt kallt i vattnet :P. Det var iallafall ganska mysigt.

I daglig ordning tog Louise ett par kort :)



Kommentarer
Postat av: Lollo

för att jose bad mig jaa :)

2009-09-15 @ 14:22:51
URL: http://louisejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0