Yeah buddy!

En av de få saker som måste dukomenteras i denna blogg är väl framstegen på gymmet! Kan stolt säga att jag la upp en 4a på 100 i bänken och en 5a på 42orna i sne hantelpress! Tuttarna börjar ta form nu :D, synd bara att halsen är fucked upp sen 3(?) veckor tillbaka eller så, har haft ont till och från, har ont just nu och de bådar fan inte gott inför gymmet imorn och festen till helgen:/ ! MÅSTE BLI FRISK!

GODA NYHETER till alla som blivit eller kommer bli bjudna på Jonis fest! Patte har nytt ljudsystem som förhoppningsvis kommer göra alla förutom grannarna våldsamt glada :)))! Ordet "full" kommer få en helt ny betydelse efter denna helg säger jag bara. Måste bara passa på att citera mig själv :P (Jag och jonis utanför labella vid 13 tiden en solig söndag i juli) "Fan, jag va ju inte ens full igår, jag kommer ju nästan ihåg hela kvällen."

Love Lunk

Kommentarer
Postat av: Tvkissarn

Jasså , Men jag som skulle ha en lugn o trevlig kväll ? :D

2009-09-16 @ 10:33:31
Postat av: Mannen, myten, legenden

de ska du inte alls

2009-09-16 @ 10:41:53
Postat av: Anonym

uppdatera MERA!

2009-09-16 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0